Vooralsnog laatste magazine 365 dagen bloemen

De zomereditie van het magazine 365 dagen bloemen is vooralsnog de laatste voor dit jaar. De promotiecommissie ziet zich genoodzaakt om de promotieplannen voor 2020 bij te stellen. De commissie concentreert zich op activatiekansen in het najaar. Ze wil het bereik van alle communicatiemiddelen gaan vergroten.

Het thema van deze editie is ‘een zomer vol vrijheid’, met inspiratie voor het zomerseizoen. “Toen we deze editie maakten, kon niemand bedenken hoe anders de wereld er nu uit zou zien”, vertelt projectmanager Marion Klaver. “Een jaar geleden is het thema bepaald. Vanuit het assortiment is de zomer een feest voor de bloemist; zoveel keuze en variatie. Vandaag de dag krijgt ‘zomerse vrijheid’ een nieuwe lading. Bloemisten worden nog meer uitgedaagd om via social media te communiceren met hun klanten én hen zo te bereiken. De ondernemersgeest wordt geprikkeld en dat biedt nieuwe kansen.

Het fysieke magazine verschijnt normaal vier keer per jaar, in januari, mei, september, november.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties