Zaterdag 3 en zondag 4 juli vond de derde editie van de Vogue Flower Market plaats, georganiseerd door modemagazine Vogue en Chanel. In de tuinen van het Rijksmuseum konden bezoekers genieten van Vogue’s bloemenwereld en de exclusieve lancering van de Chanel Factory 5-collectie.
LM Flower Fashion Productions zorgde in samenwerking met FM Group voor een weelde aan bloemen. In de stijl van Chanel werden de bloemen in witte en groene kleuren met een tint oranje gestyled. Zo was er de Vogue bloemenwand als photobooth met daarin snijhortensia’s, rozen, pioenen, gerbera’s, freesia’s, lelies, alstroemeria’s, chrysanten, anthuriums, gipskruid en calla’s. Bezoekers konden zelf een ‘Vogue-boeket’ samenstellen om mee naar huis te nemen.
Ontbijten onder de Phalaenopsis
De Vogue Flower Market werd geopend met een ontbijt waarbij de Chanel Factory 5-collectie geïntroduceerd werd in aanwezigheid van influencers. Onder de groene bogen hingen witte Phalaenopsis boven de ontbijttafel. Via de hashtag #vogueflowermarket konden bezoekers reageren op de bloemenwereld. Het team van LM Flower Fashion Productions bestond uit Natasja Turk, Joyce Brueren, Malou van der Burg, Lissa de Man, Ronald, Tineke en Franklin Remmerswaal.
Bron: LM Flower Fashion Productions | Foto’s: Presstigieux