‘VGB zwaar teleurgesteld in Royal FloraHolland’

VGB kan zich niet vinden in de koperstarieven die Royal FloraHolland voor 2022 vaststelde. De branchevereniging betreurt het dat RFH weinig deed met haar suggesties en argumenten om de tarieven niet aan te passen of andere keuzes te maken. VGB-directeur Matthijs Mesken: „Wij zijn zwaar teleurgesteld in het feit dat er slechts marginale aanpassingen gedaan zijn.” (..)

Foto Erik Kottier.

Wat betekent dit voor de relatie tussen VGB en RFH?

Lees het interview met Matthijs Mesken alvast via MijnBloemisterij.nl in het digitale magazine van de Bloemisterij.

Geen abonnement? Bel 071 5659644 of klik hier.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
2 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Pieter
Pieter
3 jaren geleden

de grote vgb leden vinden het prima. hoe moeilijker de kleine kopers het krijgen hoe groter hun marktaandeel wordt

Bezorgde tuinder
Bezorgde tuinder
3 jaren geleden

Rfh heeft dure hobby’s die ook betaald moeten worden
Rfh doet niet aan op de kosten letten