Tijdens Kom in de Kas en de Libelle Zomerweek kunnen consumenten kennis maken met het Trotse Tuinders Magazine. Het is de initiatiefnemers in de afgelopen vijf maanden gelukt de financiering voor het blad via sponsoring en crowdfunding rond te krijgen.
In het magazine komen zes tuinders aan het woord over hun bedrijf en hun product. Daarnaast zal het magazine vol staan met ideeën voor groene styling en gezond en lekker eten.
Het blad zal in een oplage van 25.000 stuks verschijnen. Het grootste deel daarvan zal begin april beschikbaar zijn in alle Kom in de Kas regio’s. Het Trotse Tuindersteam zal daarnaast eind mei aanwezig zijn in het Verspaviljoen tijdens de Libelle Zomerweek. Het magazine is tevens op verzoek beschikbaar voor tuinbouwbedrijven die rondleidingen verzorgen of voor evenementen.
Tuinderselfie
Tuinders die nog in het magazine willen, hebben daarvoor nog de kans via een prijsvraag. Wie een originele selfie maakt in de kas en de foto deelt via de facebookpagina van Trotste Tuinders of via Twitter met de hashtag #tuinderselfie maakt kans op publicatie in het magazine. De selfie kan ook gemaild worden naar: info@trotsetuinders.nl.