Maandagavond 12 juni hield Sion voor de derde keer haar Exclusive Flower Dinner op het bedrijf. De aanwezigen maakten kennis met het assortiment van Sion en konden met eigen ogen zien wat voor mogelijkheden er zijn om orchideeën te presenteren. Sion stelt vanaf nu haar promotiemateriaal van een aantal ‘Top Models’ beschikbaar aan telers.
Ook dit jaar deelt Sion het assortiment tijdens de FlowerTrials op in drie segmenten: luxery (bloemist), specially (tuincentrum) en fancy (super-en bouwmarkt). Het thema beauty staat centraal en de aanwezigen kunnen een bezoek brengen aan een beautysalon, beautyresort of een sportcentrum en zich laten inspireren hoe je orchideeën kunt toepassen.
Om de verhalen te ondersteunen heeft Sion voor een aantal van hun ‘Top Models’ beelden en een merkverhaal ontwikkeld. Deze stelt het bedrijf beschikbaar aan klanten. Telers kunnen de beelden inzetten voor de eigen promotie of die van klanten. „We merken dat telers hier behoefte aan hebben, met name in het buitenland. Er wordt ons gevraagd naar mooi foto’s, die klanten weer kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld hun sociale media. Vanaf nu is dat mogelijk”, aldus Maarten Huisman van het bedrijf.