Sierteeltketen wil met stapelbanen uitzendkrachten binden

Bloemen- en plantenveiling FloraHolland werkt samen met kwekers, transporteurs en klanten om uitzendkrachten in een zogenoemde ‘stapelbaan’ een meer urencontract te bieden zodat zij aan de marktplaats zich binden. Verwacht wordt dat dat positief uitwerkt voor de efficiency en continuïteit.

De ‘stapelbaan’ is een oplossing voor de uitzendkracht die meer uren wil maken, maar ook voor klanten van FloraHolland die vaak op specifieke uren in hun proces extra mensen nodig hebben. Door werkzaamheden bij de verschillende opdrachtgevers op de marktplaats te combineren ontstaat een volwaardiger baan voor de uitzendkracht. Een win-win situatie voor uitzendkracht, klant én FloraHolland.

Uitzendkrachten hebben de wens om meer uren te maken. En FloraHolland heeft net als haar klanten goede, ingewerkte en gemotiveerde krachten met productkennis nodig. Teammanager Logistiek, Pascalle Dijks: „Door uitzendkrachten na ons eigen proces aan het werk te helpen bij onze klanten, bieden we uitzendkrachten meer uren. Dat maakt werken bij ons aantrekkelijker voor uitzendkrachten.”

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties