Promotiecampagne snij-amaryllis van start

    Op zondag 29 en maandag 30 september presenteert de promotiecommissie Amaryllis de eerste ‘Hello it’s me-Amaryllisshow’ tijdens het najaarsevent van FloraZon. De show is onderdeel van de nieuwe promotiecampagne waarin de diversiteit van het assortiment wordt benadrukt door de seizoenen heen.

    De campagne draait om het omarmen van amaryllis binnen de seizoensbeleving van de herfst, winter en het vroege voorjaar. Deze strategie geeft bloemisten handvatten om de ‘rauwe’ bloem op slimme wijze in de verschillende seizoenen te presenteren als showstopper in de winkel.

    Het seizoen wordt afgetrapt op 29 en 30 september bij FloraZon in Venlo. In samenwerking met arrangeur Stefan van Berlo worden de bezoekers verrast met de veelzijdigheid van amaryllis. De show draait om het presenteren van nieuwe richtingen binnen en buiten het piekseizoen voor op de winkelvloer. Aanvullend vinden in november verschillende bloemistenevenementen plaats in samenwerking met Dobbe Flowers en het Green Trade Center, Veiling Plantion, groothandelscentrum Plantion en Veiling Rhein-Maas.

    Ambassadeurs

    Dit campagnejaar wordt gestart met zes amaryllis-ambassadeurs in Nederland en Duitsland. Samen met deze bloemisten worden evenementen en pop-up schappen georganiseerd op de winkelvloer. Op zaterdag 26 oktober vindt het eerste ‘Hello it’s me’-evenement plaats bij De Bloemenvink in Leidschendam. Daarnaast biedt de campagne alle bloemisten in Nederland en Duitsland promotiemateriaal aan. Begin november ontvangen 3.000 Nederlandse bloemisten het inmiddels bekende raamtekensjabloon bij het wintermagazine 365 dagen bloemen en 1.100 Duitse bloemisten ontvangen het sjabloon via Gestalten & Verkaufen. Het vernieuwde sjabloon is ook te downloaden op de website.

    Bron en foto’s: Promotiecommissie Amaryllis

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties