Home Hortipoint Promotiebudget mag iets hoger

Promotiebudget mag iets hoger

0
Promotiebudget mag iets hoger

Het nieuwe beleid van Bloemenbureau Holland begint vorm te krijgen. Zo was daar vorige maand de eerste activatiecampagne en ook de nieuwe planten- en snijbloemencampagnes worden samen met de sector ingekleurd. Dennis van der Lubbe: „Wij moeten bewijzen dat promotie niet alleen een kostenpost is, maar vooral een investering in de toekomst.”

Dennis van der Lubbe zit nu ruim vier maanden op de directeursstoel bij Bloemenbureau Holland. Aan hem de taak het nieuwe activatiebeleid vorm te geven. De campagne ’Vier de Zomer’ is hier een eerste resultaat van. Bij aanschaf van een boeket maakten klanten in de maand juni kans op het winnen van een uitgebreide midzomerlunch. „Als Bloemenbureau Holland moeten we ervoor zorgen dat bloemen en planten tussen de oren komen én dat de consument naar de winkel toegaat. Dat probeer je op zo’n manier te bewerkstelligen.”

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties