De promotiecampagne ‘We feel better around orchids, show who you are’ gaat haar derde jaar in. Dit jaar komt de focus vooral te liggen op de rol van de plant in het interieur.
Dit campagnejaar wordt er onder andere samengewerkt met stylisten. Binnenkort vindt er een foto- en videoshoot plaats waarbij orchideeën in verschillende woonruimten en stijltrends in beeld worden gebracht. Het beeldmateriaal wordt ingezet voor de test, waarbij de consument erachter kan komen welke orchidee nu het beste matcht in zijn interieur.
De consumententest is voorgaande jaren ook ingezet. In het eerste campagnejaar lag de nadruk op het kopen van een orchidee voor jezelf en kon je via de test erachter komen welke orchidee het beste paste bij jouw persoonlijkheid. In het tweede jaar was de test gericht op verschillende gelegenheden om orchideeën cadeau te doen.
De promotiecampagne is een initiatief van BBH en wordt ondersteund door de EU. Het doel is om consumenten in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittanië op de hoogte te stellen van de veelzijdigheid van orchidee.