Plantion ontwikkelt campagne voor Internationale Vrouwendag

    In veel landen is Internationale Vrouwendag (8 maart) een belangrijke dag voor de sierteelt. In Nederland is deze dag veel minder bekend. Plantion heeft daarom een campagne voor bloemisten ontwikkeld om te laten zien dat vrouwendag een goed moment is om vrouwen een hart onder de riem te steken met bloemen en planten.

    De campagne, die op woensdag 3 maart van start gaat, omvat speciale ansichtkaarten die bloemisten kunnen bevestigen aan boeketten en planten die zij op 8 maart verkopen. Verder krijgen deelnemers een promotiekit met uitingen voor sociale media en een video. Via sociale media kunnen mensen hun ‘topvrouw’ nomineren voor een cadeaubox met verschillende bloemen. Naast klanten van Plantion en Groothandelscentrum Plantion kunnen ook VBW-leden aanhaken.

    Vrouwendag-koffiebar

    Plantion geeft op 8 maart zelf het goede voorbeeld: in het groothandelscentrum staat een speciale ‘Vrouwendag-koffiekar’. En alle vrouwelijke collega’s, aanvoerders en klanten die naar de marktplaats komen, worden die dag in het zonnetje gezet met een attentie.

    Bron en foto’s: Plantion

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties