De 13 deelnemende bedrijven aan de Orchid Inspiration Days zijn tevreden over editie 2017. Ze willen het evenement graag volgend jaar in deze vorm voorzetten
Alle bezoekers zijn alvast uitgenodigd voor Orchid Inspiration Days 2018, meldt de organisatie in haar persbericht. Opvallend aan de drukbezochte dagen vinden ze dat het zakelijke orchideeënevent ook de internationale eindklant heeft bereikt. Diverse retailers en detaillisten uit Europa kwamen naar de dertien bedrijven die van 6 t/m 13 juni hun deuren openstelden voor zakenrelaties. Menigeen kreeg tot en met vandaag, vrijdag 16 juni, bezoek. De aansluiting met de Flowertrials zorgde voor extra aanloop.
Vorig jaar waren er in week 23 in de regio’s Westland, Oostland en Aalsmeer aparte open dagen bij orchideeënbedrijven. Besloten is om dit jaar samen op te trekken. Er kwam een nieuwe eventnaam, een onderscheidende uitstraling, en het bedrijf Pull Position zorgde voor de communicatie, website, YouTube-kanaal, fotografie en film. De 13 deelnemende bedrijven bleven vrij om hun eigen invulling aan het evenement te geven. Dit jaar deden mee: Aphrodite Orchidee, GreenBalanZ, Van der Hoorn Orchideeën, Orchids4all, Cympha Orchideeën, Pannekoek Orchideeën, Stolk Flora, De Vreede Holland, Levoplant, Lansbergen Orchideeën, OK Plant, Opti-flor en Piet Vijverberg.
Orchideeëninspiratie wordt voortgezet
‘Klanten en potentiele eindklanten in binnen- en buitenland geven aan dat de deelnemende kwekerijen ontzettend hebben uitgepakt, waarbij elk bedrijf dit op een eigen manier heeft gedaan’, geeft één van de orchideeënkwekers aan. Online is een fotoimpressie van het event terug te vinden via de website en sociale media kanalen, zoals Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn. Op het YouTube-kanaal van Orchid Inspiration Days zijn diverse filmpjes geplaatst.