Noviteiten introduceren zonder evenementen

    „Een nieuwe plant moet je zien, voelen, ruiken”, aldus Regina Dinkla van veredelaar en vermeerderaar Florensis. Voor het tweede jaar op rij is er in juni geen live Flowertrials en Garden Trials and Trade. Hoe zorg je als veredelaar dat jouw introducties worden gezien?

    De organisatie van de Flowertrials zet in op een online evenement en is voornemens om dit beter te doen dan vorig jaar. Zo willen ze dit jaar drie dagen lang ’live’ vanuit een studio gaan uitzenden waarbij alle deelnemers de mogelijkheid en de ruimte krijgen om hun noviteiten voor het voetlicht te brengen. Dit kunnen zij in de studio komen doen, maar dat kan ook via een online verbinding of via een ingezonden video. Maar werkt dit?

    Deel­nemer Florensis heeft daar kanttekeningen bij. Online is een alternatief dat ook zij aanpakken. „Maar online is wezenlijk anders. Het werkt voor vergaderingen en overleggen, maar als je een nieuwe plant wilt introduceren, willen mensen deze zien, voelen, ruiken”, meent Regina Dinkla van Florensis.

    Hoe ze het wel doen? Lees het artikel in onze digitale magazine via mijnboomkwekerij.nl of in De Boomkwekerij 11 die aanstaande vrijdag op de mat ligt.

    Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-5659644.

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    0 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties