Kwekerij Bergcamp wil meer uitstralen wat het bedrijf doet. Op Trade Fair presenteert ze de nieuwe bedrijfsuitstraling.
Veel staan ze niet op beurzen, vertelde Walter van den Berg van Kwekerij Bergcamp in De Lier op de FloraHolland Seasonal Trade Fair. Nu bemannen de broers Walter en Robert een stand waarin ze de nieuwe bedrijfsuitstraling laten zien.
„De handelaren gaven het regelmatig aan. Jullie stralen niet uit wat jullie doen”, aldus Walter van den Berg. Het was de reden om een ontwerp te maken voor een nieuwe bedrijfsuitstraling waarin de drie producten die geteeld worden – campanula, geranium en cyclamen – herkenbaar zijn. Het logo wordt gevormd door twee blaadjes van een plant, de bedrijfsnaam en de slogan growing outstanding plants.
De hoofdkleur in het logo is het paars van campanula. Geraniums en cyclamen worden respectievelijk door rode en roze bladeren gesymboliseerd. De nieuwe uitstraling zal in en rond het bedrijf doorgevoerd worden. Op verpakkingen, visitekaartjes, etiketten en de trays voor cyclamen bijvoorbeeld.
Walter: „Wij worden er enthousiast van en daarin proberen we ook onze klanten mee te nemen.”