Nieuwe huisstijl voor jarige Madiba-chrysanten

    Het chrysantenras Madiba bestaat dit jaar 15 jaar en dit viert Dekker Chrysanten met een kleurrijke nieuwe huisstijl met de slogan Flower Power.

    In 2005 introduceerde Westeringh Flowers als eerste een serie Madiba-rassen die herkenbaar zijn aan het grote aantal bloemetjes en uitstekende houdbaarheid. In de loop van de jaren heeft Dekker Chrysanten het assortiment uitgebreid en zijn Bloemenkwekerij Kees de Jongh en Kwekerij Monnikenwaard toegetreden tot het Madiba-collectief. Gerben van der Vlist is onlangs aangesteld als trade marketeer om het merk te promoten. Als eerbetoon aan Nelson Mandela, de naamgever van Madiba, sponsort het collectief diverse sociale projecten in Tanzania.

    Eigen paspoort

    Het hele Madiba-verhaal is vastgelegd in een merkpaspoort waarvan het eerste exemplaar is overhandigd aan John en Linda van de Westeringh.  De nieuwe huisstijl is ook te bewonderen op de website van het chrysantenras.

    Bron en foto’s: Dekker Chrysanten

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties