Moederdagcampagne zet in op kleur

‘Zeg het met kleur!’ is de boodschap van de Moederdagcampagne van FloraHolland. De campagne wordt op Facebook en Instagram gevoerd.

De Moederdagcampagne is een initiatief van ‘Share your love with Flowers’ en wordt ondersteund door FloraHolland. Zij richt zich met de campagne op de doelgroep 25 tot en met 35 jarigen in Nederland.

Sinds 28 april kan iedereen via een speciale tool op Facebook en Instagram bepalen welke kleur bloemen het beste bij zijn moeder past. Met één klik op de knop kan iedereen via social media een gepersonaliseerd boeket laten bezorgen bij hun moeder. FloraHolland werkt in deze campagne samen met Greetz. Ook VBW-leden haken in op de campagne, bijvoorbeeld met boeketkaartjes in de verschillende kleuren.

De campagne wordt extra geladen door samen te werken met de radiozender QMusic. Een radioverslaggever zal op Moederdag toem boeketten gaan uitdelen.

De Moederdagcampagne past in de ambitie van FloraHolland om extra consumentenbestedingen te realiseren. De veiling wil in 2016 ervaring op doen met meerdere activatiecampagnes.