Promotie voor potzonnebloem van start

Telersvereniging Sunsation heeft de komende periode verschillende promotie-activiteiten op de rol staan. Het thema van de campagne is ‘Zomer met zongarantie’.

Het collectief Sunsation zal het thema ‘Zomer met zongarantie’ via een pr-campagne  uitdragen. Er volgen de komende periode meerdere activiteiten. Zo hebben zij in vier afleveringen van Robs Grote Tuinverbouwing zendtijd ingekocht. Er is gratis pos-materiaal beschikbaar. Daarnaast wordt er een korte video verspreid, die in samenwerking met Het Groenlab is geproduceerd. Het thema van de video is ‘Create your own sunshine’. Deze video kunnen bloemisten en tuincentra inzetten via de eigen kanalen.

De klant die  relatief de grootste omzetstijging weet te realiseren en meedenkt, maakt kans op een weekend naar een zonnige bestemming. De actie loopt van 21 mei tot en met 21 juni 2017.

Sunsation potzonnebloem wordt dit seizoen aangevoerd in een opvallende, gele kweekpot. De dertien kwekers zullen naar verwachting met vijf miljoen planten op de markt gaan komen.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties