Thursd.com gaat voor een miljoen bezoekers per maand

Donderdag 5 september is Thursd gelanceerd. Het is een website om verhalen over de sierteelt te vinden en te delen. Bedrijven, producten en diensten uit de sierteelt worden belicht zodat fans van de sector kunnen bepalen wat ze willen bekijken en wat ze willen volgen.

Een van de drie initiatiefnemers, Arnold Witkamp, noemt Thursd een ontmoetingsplek voor de sierteeltsector waar internationale professionals verhalen kunnen delen over alles wat met de sierteelt te maken heeft. Relevante en belangrijke content wordt door Thursd gedeeld en ingebed in de website waar deze wordt doorgelinkt naar de oorspronkelijke publicatie. Hier kunnen dan door Thursd, dat is afgeleid van van de Engelse woorden voor dorst en donderdag, op de website gratis basisprofielen aan worden gekoppeld.

Bloggers zullen op Thursd gaan praten over hun werk, wat ze opvalt, of over trends en designs. Of over nieuws en voeren gesprekken over bedrijven, producten en diensten. Ook hier worden door Thursd op de website gerelateerde profielen over producten en bedrijven aangemaakt. Er is ook een Facebook-groep opgericht om mensen in de sierteelt als persoon te verbinden.

Witkamp verwacht dat Thursd een groot internationaal publiek aantrekt. Het doel van Thursd is om tegen het najaar van 2020 één miljoen maandelijkse bezoekers te bereiken.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties