De Vreede Holland investeert in marketing & sales phalaenopsis

De Vreede Holland, leverancier van 9 cm phalaenopsis, heeft de marketing & sales versterkt. Hiermee wil het bedrijf krijgen in de aankoopbehoeftes en wensen van de (eind)klanten.

Met deze inzichten wordt de marketingstrategie geoptimaliseerd en kan het bedrijf nog beter inspelen op kansen in de markt, zo meldt De Vreede Holland in een verklaring. Bij de vernieuwde salesafdeling sluit Gerard Hoogenraad zich aan als senior accountmanager. Hij was al eerder bij De Vreede Holland in dienst.

Sukjing Cheung is als Trade Marketeer bij de Bleiswijkse orchideeëntelers aan de slag gegaan. Zij heeft in de functie van productmanager Orchidee bij Royal FloraHolland veel marktkennis opgedaan. De Vreede Holland heeft 4 vestigingen en een teeltoppervlakte van 12 ha.

Gerard Hoogenraad en Sukjing Cheung
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties