Het innovatieve startup-platform HortiHeroes komt donderdagmiddag 7 juni naar de Caballerofabriek in Den Haag. Het inspiratie- en netwerkevenement is een initiatief dat startups en young professionals verbindt met de food- en flowerindustrie om op grote schaal te vernieuwen en wereldwijd impact te maken.
In samenwerking met ImpactCity van Gemeente Den Haag wordt tijdens dit evenement een brug geslagen tussen de stad en voedings- en sierteeltgebieden als het Westland voor een duurzame, effectieve kruisbestuiving van kennis, ervaring en creativiteit. Sprekers zijn Gerben Tegenbosch, senior manager global consumer service bij Adidas en Rob Baan, CEO van Koppert Cress.
Thema van het evenement is How To Become A Magnet, waarbij de sprekers ingaan op de successen van hun ondernemingen. Ze geven praktische tips om de relatie met de klant te versterken, vertrouwen in het product te creëren en op den duur een magneet te worden waar klanten zelf op afkomen.
Bron en foto: HortiHeroes Arena