Home Vakblad voor de Bloemisterij Opinie Het Vakblad voor de Bloemisterij op tijd bezorgd

Het Vakblad voor de Bloemisterij op tijd bezorgd

3
Het Vakblad voor de Bloemisterij op tijd bezorgd

Als ondernemer heb je het ongetwijfeld ook een keer gedaan: van leverancier veranderen. Gewoon, omdat je gecharmeerd bent van het product en de betere prijs/kwaliteit verhouding. Om exact die redenen zijn we dit voorjaar bij Stichting Hortipoint, uitgever van dit vakblad, van bezorgbedrijf veranderd.

De keuze viel op Sandd, naar eigen zeggen een bedrijf met innovatiekracht. Hierdoor konden we, zoals ik ruim een maand geleden ook op deze plek mocht toelichten, kosten besparen. En zo extra investeren in nieuwe dienstverlening, zoals mijnbloemisterij.nl.

Om te zorgen dat het vakblad gegarandeerd elke vrijdag bij onze abonnees zou worden bezorgd, hebben we onze wekelijkse deadline (het tijdstip waarop de laatste artikelen moeten worden ingeleverd en het vakblad naar de drukker gaat) zelfs een dag naar voren geschoven. Tot onze ergernis is de beloofde dienstverlening echter onder de maat gebleven, bezorgklachten van trouwe abonnees bleven binnenkomen.

In meerdere overleggen met de betrokken partijen hebben we de afgelopen maanden koortsachtig geprobeerd het lek boven water te krijgen, want het laatste dat we als redactie willen, is onze abonnee teleurstellen. Helaas zonder aantoonbaar resultaat. Daarom hebben we begin deze week de knoop doorgehakt en besloten per direct het vakblad te laten bezorgen door PostNL. De extra kosten nemen we voor lief, de bezorgservice moet gewoon beter.

Daarom vanaf deze plek onze excuses voor het ongemak dat je mogelijk hebt ervaren in de bezorging van het vakblad. Als alles wordt uitgevoerd zoals is toegezegd, ontvang je het vakblad vanaf deze week weer elke vrijdag. Wellicht zelfs een dag eerder, op de donderdag. Maar zeker niet na het weekend. Mocht dit toch het geval zijn, stuur dan gelijk een bericht naar abonnementen@hortipoint.nl of bel tijdens kantooruren op 071 – 565 96 44. Graag met vermelding van klantnummer en/of postcode en huisnummer van het afleveradres.

Veel leesplezier.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
3 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Dick
Dick
6 jaren geleden

Open en eerlijk, zo hoort het

Dhr. H. de Graaf
Dhr. H. de Graaf
6 jaren geleden

Verstandig Erik, al kost het wel een paaar centen. Begrijp ik het goed dat de deadline hetzelfde blijft…?

Eric de Lijster
Eric de Lijster
6 jaren geleden
Antwoord aan  Dhr. H. de Graaf

Dat klopt Hermen!