Het eerste lustrum van hun bedrijf AMIGRA, zette de eigenaren Erik van der Voort en Edwin van der Knaap tot de uitgifte van het boek; GRAS, zien, horen, voelen, ruiken
Grassen zijn volgens de Westlandse ondernemers Van der Voort en Van der Knaap te mooi voor woorden. Hun boek ‘GRAS, zien, horen, voelen, ruiken’ is daarom rijk geïllustreerd met foto’s. Ze willen zo hun passie voor grassen delen met anderen. Het boek van AMIGRA bevat sfeerbeelden en achtergrondinformatie over diverse siergrassen.
Het fotoboek kwam tot stand door samenwerking met merkstrateeg Sandra Könings (die al langer betrokken is bij AMIGRA), stylist Laura Groen, grafisch ontwerper Monique Weijers en fotograaf Frank Nagtegaal. Heel 2016 is men bezig geweest met de invulling van het boek.
Het begin van het tuinseizoen is gekozen om het boek te presenteren. Het boek is allereerst een relatiegeschenk, maar ook voor €39,95 te koop via bol.com