FloraHolland-directie vraagt om input voor strategie

De directie van FloraHolland doet een oproep aan leden, klanten en medewerkers om input te geven aan FloraHolland 2020 zodat ze de nieuwe strategie van de veiling kan afmaken.

Volgens Vos, die leden, klanten en medewerkers toespreekt in een youtube-filmpje, is de nieuwe strategie voor 80% klaar. „De conceptstrategie is gereed en draait om de vraag hoe we meer mensen zo ver kunnen krijgen dat ze meer bloemen en planten gaan kopen en wat de rol van FloraHolland daarin is”, aldus Vos. Daar wil de directie het met leden en klanten over hebben.

Vos geeft aan dat het belangrijk is dat de directie – hij als algemeen directeur en financieel directeur Rens Buchwaldt – input krijgen van leden, klanten en medewerkers om de strategie af te maken. „Uw meningen zijn ontzettend belangrijk om een goede strategie neer te leggen”, zegt Vos.

Vos nodigt leden en klanten uit om in oktober in gesprek te gaan over de conceptstrategie van FloraHolland, ‘FloraHolland 2020’.

Op de bijeenkomsten legt de veiling de conceptstrategie van FloraHolland aan leden en klanten voor.

In de Algemene Ledenvergadering (ALV) van 11 december wordt de definitieve strategie ‘FloraHolland 2020’ aan de leden gepresenteerd. Daaraan voorafgaand organiseert FloraHolland weer bijeenkomsten.

Pas na de vaststelling van de definitieve strategie, gaat de veiling over tot het maken van operationele plannen. Daarmee start ze in januari.

Op de website van FloraHolland vindt u een overzicht van de bijeenkomsten met leden en klanten in oktober.