Deze herfst publiceert 365 dagen bloemen het digitale magazine www.365dagenbloemen.nl. Het magazine geeft Europese bloemisten seizoensinspiratie.
Het digitale magazine verschijnt vier keer per jaar in vier talen (NL, DU, EN, FR). Om het bereik te vergroten, wordt het magazine vanaf deze herfst digitaal uitgegeven. Hierdoor kunnen bloemisten op één plek geïnspireerd worden én alle content delen via haar communicatiemiddelen. In het nieuwe herfstmagazine lees je onder andere hoe bloemisten in Europese landen Halloween vieren op 31 oktober.
Foto: Concept Factory
De campagne 365 dagen bloemen stelt zich ten doel om bloemisten in Europa verkooptips te geven. De campagne wordt gesteund door de aanvoerders van zomerbloemen, bolbloemen, snij-, bes-, en trekheesters bij Royal FloraHolland. Sinds 2019 zijn ook de aanvoerders van exoten en Calla aangesloten.
In mei 2020 wist 365 dagen bloemen nog te vertellen dat het laatste magazine van 2020 van de pers zou rollen.