Dennis van der Lubbe vertekt per 31 december bij Bloemenbureau Holland (BBH). Hij was sinds maart 2018 directeur. Vanaf volgend jaar begint Dennis als Europees marketing directeur voor een startup op het gebied van corporate wellness.
‘Er is nooit een goed moment om een organisatie te verlaten’, zegt Dennis van der Lubbe. ‘Maar deze kans die voorbijkwam, kon ik niet laten schieten. Ik ben erg trots op het team van het Bloemenbureau en alles wat zij de laatste jaren hebben weten te bereiken. De uitdaging voor de organisatie ligt nu vooral in het creëren van meer verbinding met onze achterban en de rest van de sector, door aan de stakeholders goed te laten zien wat BBH doet en bereikt.’
Opvolging
Wie Dennis gaat vervangen is op dit moment nog niet bekend. De werving van een nieuwe directeur is gestart. ‘Het is jammer dat Dennis heeft besloten een andere richting te kiezen, maar de basis die in de afgelopen jaren is neergezet geeft ons een goede uitgangspositie om op door te ontwikkelen, licht bestuursvoorzitter Marco van der Sar toe.
Bron en foto: BBH