Dennis van der Lubbe volgt Marc Eijsackers op als nieuwe directeur BBH

Dennis van der Lubbe (49) wordt per 1 maart 2018 de nieuwe directeur van Bloemenbureau Holland (BBH). Hij volgt daarmee Marc Eijsackers op, die de organisatie op 31 maart verlaat omdat het bestuur niet gecharmeerd was van zijn type leiderschap.

Dennis van der Lubbe (49) wordt per 1 maart de nieuwe directeur van Bloemenbureau Holland.

Van der Lubbe, die tevens tot het BBH-bestuur zal toetreden, bekleedde de afgelopen jaren tal van marketing- en communicatiefuncties bij diverse bedrijven en specialiseerde zich daarbij in het opbouwen van merken. Zo ging hij bij Akzo Nobel over het verfmerk Flexa, werkte hij voor bierproducent Guinness, entertainmentbedrijf Warner Home, Google, digitale fotoalbumplatform Albelli en bouwmarkteigenaar Maxeda (Praxis, Brico, Formido en Plan-it).

Samen met het team van BBH zal Van der Lubbe verder vorm en inhoud geven aan het strategisch kader. Bestuursvoorzitter Boy van Droffelaar stelt dat het bestuur veel vertrouwen in de nieuwe man heeft en dat BBH onder zijn leiderschap een nieuwe fase kan ingaan. De komende maand zal Eijsackers zijn taken overdragen aan Van der Lubbe.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties