In een Deux Chevaux naar de zonnebloemenvelden

Dinsdag 4 juli organiseerden Bloemenbureau Holland en Royal FloraHolland een zogenaamde ‘zonnebloemenrally’. Bloggers, vloggers en redacteuren gingen in een deux chevaux op pad en brachten onder andere een bezoek aan kwekerij Steenwijk Abbenes.

In de maand juli staat de zonnebloem op de Bloemenagenda. Om PR-waarde voor deze bloem te vergroten heeft Bloemenbureau Holland een promotiecampagne ontwikkeld.

Op 4 juli werd de pers – van redacteuren tot bloggers-  uitgenodigd om een ‘zonnebloemenrally’ in een Deux Chevaux mee te maken. Acht auto’s werden versierd met zonnebloemen en reden, met verschillende tussenstops, naar kwekerij Steenwijk Abbenes. Daar, midden in het zonnebloemenveld, vond de lunch plaats.

Daarna was er ook nog de mogelijkheid om zelf bloemen te snijden in het veld. Daan Langstraat, campagnemanager bij  Bloemenbureau Holland: „Dit is een toffe, unieke dag en iedereen is met zijn telefoon en camera in de weer. We gaan de komende periode bekijken hoeveel PR dit voor de zonnebloem heeft opgeleverd en welk bereik we hier mee hebben behaald.”

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties