Danziger vergemakkelijkt bezoek FlowerTrials

    Met een speciale evenement-app, Phygital Experience gedoopt, kunnen bezoekers aan de FlowerTrials-locatie van Danziger nadere informatie ontvangen over het getoonde assortiment. Vooral Chinese bezoekers maken er gebruik van, voor de rest is nog even wennen. Maar wel de toekomst brandmanager Michal Shafransky Fridman.

    Op de app staat de beursoppervlakte met de verschillende onderdelen aangegeven. Als op QR-code op het bordje bij de gewassen wordt gericht, wordt er doorgelinkt naar aanvullende informatie op de website die daar speciaal recent voor is vernieuwd. Informatie onder meer over beschikbaarheid, teelttips en groeicondities en de mogelijkheid om foto’s te downloaden.

    De app is beschikbaar in het Engels en Chinees. „Het idee is ontstaan omdat Chinezen niet anders doen dan informatie opzoeken met hun mobiel ook tijdens beurs- en evenementen. Enerzijds omdat ze de taal niet machtig zijn of gewoon omdat ze op hun gemak het assortiment tot zich willen nemen”, licht Fridman toe. Zij voorspelt dat meer en meer van soortgelijke apps op beurzen en evenementen gaan verschijnen. Zeker bij Danziger tijdens de FlowerTrials 2019.

    De app-informatie is ook op internet te raadplegen en biedt zodoende een digitale ervaring voor diegenen die de FlowerTrials niet hebben bezocht of konden bezoeken. Of tijdens de FlowerTrials niet toekwamen aan een bezoek aan Danziger.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties