Bloomon lanceert tv-commercial

Terwijl ik met iemand van de accountant bel zie ik dat mijn broer telefonisch aanklopt. Hij moet even wachten. Nog geen drie tellen later gaat de vaste telefoon. Mijn vrouw neemt op. ‘Ja, hij is in gesprek. Hij moet nu komen?’

 

In de tv-commercial speelt Bloomon in op het geluksgevoel dat bloemen geven. Een bijzondere bos op tafel werkt in alles door, luidt de boodschap. ‘Met onze bloemen bezorgen we happiness aan huis, zegt Patrick Hurenkamp van Bloomon. ‘Een mooie bos bloemen geeft niet alleen je woonkamer, maar ook je gevoel een enorm positieve boost. Het is alsof je de zon in huis haalt. Maar dan moet wel alles kloppen.’ Dat laatste zit hem volgens de verzendservice vooral in de kwaliteit van de bloemen en de service eromheen.

 

De campagne wordt de komende weken in verschillende varianten via de publieke omroep en Facebook uitgerold. Volgende week wordt de campagne ook op de Duitse televisie gelanceerd.