Maandag 4 oktober start Bakker.com de eerste online only-shopper-activatie waarin Anthurium en Bromelia samen de hoofdrol spelen. Bij aankoop van een van deze planten via de webshop krijgen consumenten in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk een pot van Elho cadeau.
De campagne is een samenwerking van Bakker.com, Elho, Bloemenbureau Holland en de promotiecollectieven Anthurium Info en Bromelia en haakt in op de Bedankt Plant-campagne dit najaar. Hierin staat thuiswerken centraal met als boodschap: Bedankt plant, voor de perfecte thuiswerkplek.
Twee planten samen
De activatie is de eerste samenwerking tussen de productgroepen Anthurium en Bromelia. De op het oog verschillende kamerplanten hebben in de basis veel overeenkomsten, volgens de initiatiefnemers van de campagne. ‘Het zijn van oorsprong tropische planten, langbloeiend met een bloeitijd van 3 – 6 maanden, zeer gemakkelijk in de verzorging, jaarrond verkrijgbaar en ze zuiveren de lucht. Met deze samenwerking worden de krachten gebundeld voor maximale promotie waarbij de consument uit een breed assortiment aan tropische planten kan kiezen.’
Bron en foto’s: Anthurium info