Terugblik André van Kruijssen: ‘Veel klanten vinden fysiek kopen fijn’

Vakblad voor de Bloemisterij kijkt terug op 2021 met zes gebeurtenissen uit het afgelopen jaar. Vandaag deel twee. André van Kruijssen is sinds 1 januari de algemeen directeur van Plantion. Voor hem was 2021 zijn eerste jaar terug bij de veiling.

Plantion vernieuwt onder zijn hoede. De veiling wil meer digitaliseren, toegevoegde waarde creëren en verbinden. Concrete stappen die in 2021 zijn gezet zijn de nieuwe ledschermen en de livestream voor KOA. Ondanks alle digitale plannen blijft Plantion fysiek veilen. „Van alle klanten zit 85% op de tribune. Ze vinden het fijn dat ze hier nog fysiek kunnen kopen.”

André van Kruijssen blikt in Vakblad 51/52 terug op het afgelopen jaar. Hoe zorgde Plantion in 2021 voor verbinding en hoe luisterde de veiling naar leden en klanten? Lees het op mijnbloemisterij.nl. Klik hier voor de eerste terugblik met Peter, René en Ful Lievaart. Door een sneeuwstorm in februari stortte een deel van hun kas in.

Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-5659644.

André van Kruijssen, algemeen directeur van Plantion
André van Kruijssen, algemeen directeur van Plantion. (Foto: VVB van Bree)
Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties