De wintereditie van het digitale seizoensmagazine 365 dagen bloemen is verschenen. In deze editie geeft de promotiecampagne ‘365 dagen bloemen’ handvatten aan Europese bloemisten voor het winterseizoen.
Ieder seizoen verschijnt er een nieuwe digitale editie van dit magazine. Bij de afgelopen herfsteditie zijn er meer dan 13.000 bezoekers geregistreerd. 80% hiervan bleek nieuw te zijn. Het magazine biedt onder meer achtergronden over bloemen en teelt. Ook geeft het verkooptips én -tools aan bloemisten die passen bij het seizoen.
Promotiemateriaal
Naast het magazine biedt 365 dagen bloemen ook promotiemateriaal aan. Hierbij gaat het om een downloadpakket met wintercontent, zoals posters en foto’s. Het beeldmateriaal mag gebruikt worden voor websites of op sociale media.
Al het promotiemateriaal is aangeboden door snijbloemkwekers van Royal FloraHolland. Op deze manier helpen zij bloemisten met het benutten van de verkoopkansen in de seizoenen met bijzondere bloemen.
Bron en foto: 365 dagen bloemen