Klokvoorverkoop bij Veiling Rhein-Maas in de lift

    Bij Veiling Rhein-Maas is in het eerste kwartaal de omzet via klokvoorverkoop met 66% gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

    Bij Veiling Rhein-Maas maken steeds meer klanten gebruikt van het digitale verkoopkanaal klokvoorverkoop. Inmiddels hebben ruim 530 klanten toegang tot dit verkoopkanaal. Dit zijn er 100 meer dan een jaar geleden. Meer klanten loggen volgens de veiling dan ook dagelijks in, om het aanbod te bekijken en producten – voorafgaande aan de klokverkoop – te reserveren.

    In het eerste kwartaal van 2018 behaalde klokvoorverkoop een omzet van €2,2 miljoen, een stijging van ruim 66 % in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.

    Rozen, tulpen en arrangementen zijn in het eerste kwartaal belangrijke productgroepen bij de Nederlands-Duitse veiling. De veiling zegt zich te richten op kwalitatief hoogwaardig sortiment.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties