Jaarlijks verwerkt Royal FloraHolland miljoenen karren met snijbloemen. Om die op tijd bij de klant te krijgen, is een efficiënte logistiek een vereiste. Het huidige logistieke systeem kraakt echter in zijn voegen. Daardoor lukt het lang niet altijd de karren tijdig op de juiste plek te krijgen. Bloemisterij zette drie handelaren om tafel met de veiling en vroeg hun wat FloraHolland aan zijn logistieke dienstverlening moet verbeteren.
Namens FloraHolland zat chief operations officer Yme Pasma aan tafel. Hij ging in gesprek met de directeuren Koen Heyl van W.K. Heyl, Robbert Judels van Vianen Flowerexport en Frank Koenen van FleuraMetz.
Wil je de uitkomst van het gesprek weten? Lees dan het artikel dat vrijdag 14 september in Bloemisterij verschijnt. Let op: abonnees op het Vakblad voor de Bloemisterij kunnen dat artikel nú al exclusief lezen via MijnBloemisterij.nl. Je leest dan een zogeheten Plus-artikel. Lukt het niet om in te loggen? Klik dan hier voor tips bij inloggen.