Decorum ziet tuinbranche nog altijd als kansrijk

    Het wil nog niet erg vlotten met de boomkwekerijomzet van handelsmerk Decorum. Toch houdt zij vast aan het beleid dat er op termijn meer ruimte komt voor boomkwekerijproducten naast bloemen en kamerplanten.

    „We hadden onze inspanningen op tuinplantengebied ook kunnen laten voor wat het is. Maar dat doen we niet”, zegt directeur Raymond Hedges van Decorum. „Wat boomkwekerijproducten betreft wordt 2020 misschien wel het jaar van de waarheid.”

    Decorum is volgens hem een begrip in kamerplanten, terwijl boomkwekerijproducten bij het kwaliteitsmerk nog altijd beperkt in omvang zijn. In De Boomkwekerij 20 legt hij uit wat de redenen zijn voor het achterblijven van deze omzet, maar ook wat de belangrijkste redenen zijn om te streven naar een breder sortiment in de schappen; een sortiment mét boomkwekerijproducten.

    Pernettyakwekerij Mathot verwacht dit jaar zo’n 40% van z’n producten onder Decorum-label af te zetten.

    In dit artikel leest u waarom de bedrijven J. Straathof en Gebr. Van Eijk uit Decorum stapten en waarom Pernettyakwekerij M. Mathot dit juist niet doet.

    De Boomkwekerij 20 ligt 27 september bij abonnees op de mat. U kunt het artikel ook digitaal lezen.

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    1 Reactie
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties
    bernandi2303@gmail.com
    bernandi2303@gmail.com
    5 jaren geleden

    “Yang mau cepat dalam menghasil kan uang ayo buruan join di sini
    hanya di tempat kami anda dapat menghasilkan uang dengan cepat
    https://linktr.ee/Yunita