FlowerForce introduceert een nieuwe huisstijl met een compleet nieuwe website en -shop, logo en nieuwe bedrijfskleding voor de medewerkers. Het exportbedrijf blijft de slogan We deliver happiness!’ hanteren.
FlowerForce heeft de afgelopen periode de visie en missie opnieuw tegen het licht gehouden. Hieruit is een nieuwe huisstijl voortgekomen, die volgens het exportbedrijf weergeeft wat het doet: ‘FlowerForce wil zijn klanten actief ontzorgen. Digitaal via de vernieuwde moderne webshop, persoonlijk door 24/7 bereikbare service te bieden, inhoudelijk door kennis en ervaring in de bloemen- en plantenbranche te delen en uitvoerend door efficiënte en duurzame logistieke diensten te leveren.’
De nieuwe webshop heeft een aantal nieuwe functionaliteiten: nog makkelijker en overzichtelijker online kopen, een eigen dashboard met allerlei opties (ook voor subklanten), tijdens het kopen wordt het volume bij planten mee berekend en er zijn verschillende mogelijkheden voor online betalingen.
Bron en foto’s: FlowerForce