BBH hervat Plant Design-campagne in januari

    Het nieuwe jaar trapt Bloemenbureau Holland voor kamerplanten af met Plant Design: een vervolg op de in 2020 geïntroduceerde campagne. In deze campagne kunnen consumenten leren hoe zij met planten een mooiere en gezondere leefomgeving creëren. Eind januari gaat de mediacampagne, die in 2021 vanwege corona werd geannuleerd, wederom van start.

    Spil van de campagne zijn korte, gratis, online masterclasses waarin plantenexperts hun kennis delen over planten en design. In de nieuwe editie komen naast de drie masterclasses uit 2020 twee nieuwe erbij: een van Florian Seyd en Ueli Signer van The Wunderkammer en een van de Franse ontwerper Alexis Tricoire.

    De drie al bestaande masterclasses zijn van biophilic designer Alexander Bond, Philip van Traa van moss.Amsterdam en de Britse designers Rose en Caro van RoCo.

    Eind januari te zien

    De nieuwe en bestaande masterclasses zijn vanaf eind januari te zien op Mooiwatplantendoen.nl en de zusterkanalen in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De campagne loopt twee à drie weken.

    Bron en foto: Bloemenbureau Holland

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties