Veiling Rhein-Maas kende vorige week de meest succesvolle Moederdagweek sinds de oprichting van het bedrijf in 2010. In totaal hebben de veiling, inclusief klokvoorverkoop en klokservice in de Moederdagweek een omzetrecord van €16,56 miljoen gerealiseerd.
Bovendien waren de twee eerste weken van mei met een totaalomzet van €29,14 miljoen de succesvolste eerste twee weken van mei sinds de start van Veiling Rhein-Maas. Dit tweede record van de totaalomzet komt overeen met een stijging van 17,02 % in vergelijking met 2017.
Met name het aangeboden assortiment en de sterke navraag van de klanten waren belangrijke factoren voor dit succes, aldus de veiling in Herongen. „De twee weken voor Moederdag hebben opnieuw bevestigd, dat deze periode zowel wat aanbod alsook wat navraag betreft belangrijk is voor Veiling Rhein-Maas. Wij zijn er trots op dat Veiling Rhein-Maas deze twee records heeft kunnen realiseren”, zo licht Uwe Bedenbecker, directeur van Veiling Rhein-Maas toe.
„Vanuit het perspectief van verkoop was het voor Veiling Rhein-Maas een goede beslissing, op deze feestdag te veilen. Wij gaan ervan uit, dat de zaken voor onze klanten en aanvoerders in de komende weken succesvol blijven – de weersvoorspelling ziet er goed uit.”
Bij planten waren bij alle verkoopkanalen van de veiling vooral beplante schalen en arrangementen, terras- en perkplanten populair. Rozen, pioenrozen en lisianthus waren bij de snijbloemen het geliefdst bij de klanten van Veiling Rhein-Maas.
hieperderpiep hoera !!!!!!!!!! de klok vaart gelukig weer de goede kant in !!!!!! we worden niet gelukkig van die groothandels met zijn zogenaamde verse bloemen ! oude troep voor veel geld en die waarzeggers op trends krijgen ook geen gelijk , HULDE aan RHEIN_MAAS