Tuinders krijgen minder reclame per post

    Het percentage tuinders dat post van toeleveranciers in de agrarische sector ontvangt, is gedaald van 93,7 naar 88,1%. In veel sectoren hebben agrarische ondernemers juist meer post door de brievenbus ontvangen. Over de gehele sector is het percentage stabiel gebleven, blijkt uit een onderzoek van AgriDirect.

    Slechts 14,5% van de agrarische bedrijven die post van agrarische toeleveranciers ontvangt zegt deze meestal niet te lezen. 36% van de agrariërs leest deze post altijd of meestal. Ruim 49% leest agrarische post soms.

    Effectiviteit

    Het bereik van postale mailings is groter dan elk afzonderlijk vakblad, agrariërs ontvangen veel minder post dan e-mail en bovendien kunnen postale mailings op een zeer specifieke doelgroep worden gericht. Daarom is de postale mailing een veel effectiever communicatie-medium dan advertenties in vakbladen en communicatie via e-mailnieuwsbrieven. Een postale mailing kan echter worden gecombineerd met een e-mailing waardoor het bereik en de effectiviteit nog hoger zijn.

     

     

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties