De tevredenheid van de klanten van Veiling Rhein-Maas is in de laatste drie jaar toegenomen. De deelnemers aan een klantenonderzoek gaven onder meer aan toekomstig nog meer op de marktplaats in Straelen-Herongen te willen inkopen.
In totaal heeft 29% van alle klanten, die voor het onderzoek waren uitgenodigd, aan het klantenonderzoek deelgenomen. Bijna een kwart van de klanten gaf aan de klok in de toekomst meer of duidelijk meer te gaan gebruiken. Tweederde van alle ondervraagden zal in gelijkblijvende omvang als momenteel op de klok inkopen.
Aanvullende inkoopmogelijkheden
Daarnaast is een resultaat van het onderzoek, dat klanten van Veiling Rhein-Maas zowel Kopen-Op-Afstand alsook de aanvullende inkoopmogelijkheden klokvoorverkoop en klokservice in de komende drie jaar versterkt gaan gebruiken.
Meer tevreden klanten
Ten aanzien van de tevredenheid van de klanten heeft Veiling Rhein-Maas zich in vergelijking met de resultaten van het in 2013 gehouden klantenonderzoek verbeterd. Toen had 62% van de klanten bij de antwoordmogelijkheden voor ‘zeer tevreden’ of ’tevreden’ gekozen, in 2016 kozen 72% van de ondervraagden voor deze opties.
In totaal was 6% van de klanten dit jaar in het algemeen ontevreden met Veiling Rhein-Maas, in 2013 was dit nog 12%.
Bron: