’Rozenpromotie staat stevig op de rails’

De promotie van tuinrozen staat ruim anderhalf jaar na de start ’stevig op de rails’, meldt de rozencultuurgroep onder Anthos-secretariaat.

De rozencultuurgroep heeft de promotie opgezet en iBulb voert die uit, met de site Roses4Gardens als basis. Het bezoekersaantal blijft groeien. In september meldde iBulb nog dat de site sinds de lancering in oktober 2018 meer dan 3.000 bezoekers had getrokken, nu ligt het aantal volgens iBulb op meer dan 4.300 bezoekers. Dit komt doordat de Nederlandse site is gestart met optimalisatie van zoekwoorden, dus online beter te vinden is.

iBulb gaat de promotie verder uitbreiden. Er zullen nieuwe sfeerbeelden van rozen aan de beeldbank worden toegevoegd. In 2020 zal iBulb zeven nieuwe persberichten versturen naar media in verschillende landen.

Aantal deelnemers stabiel

Het aantal deelnemers aan de gezamenlijke promotie blijft wel stabiel, met 24 bedrijven van kwekers en veredelaars. Deelname kost €800 per jaar. Een deelnemer moet ook lid zijn of worden van de cultuurgroep, wat €275 per jaar kost. Meer informatie: secretariaat@anthos.org.

Foto’s: Roses4Gardens

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties