Nieuwe tariefstructuur draagt bij aan omzetgroei FloraHolland

De omzet van boomkwekerijproducten bij Royal FloraHolland zit in de lift. Dit komt onder andere omdat aanvoerders (niet-leden) sinds dit jaar hun directe handel goedkoper kunnen afrekenen.

„De discussie over de tarieven zoals we die in het verleden kenden hebben we achter ons gelaten”, zegt Henk Weijs, strategisch Accountmanager bij Royal FloraHolland. „Bovendien ontdekken steeds meer boomkwekers de waarde van onze product- en marktinformatie.”
De boomkwekerij-omzet bij Royal FloraHolland (Klok en Direct) ligt tot en met week 40 1,4 % voor op vorig jaar. Dat zag er aanvankelijk niet naar uit. Op 7 april was de achterstand nog 25%.

Lees in De Boomkwekerij 22 meer over de oorzaken van de omzetstijging. De Boomkwekerij 22 ligt vanaf 26 oktober bij abonnees op de mat.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties