Op 23 juni organiseert Stichting Greenport Regio Boskoop een netwerklunch: Leer je klant beter kennen.
Wie is de consument die mijn producten koopt? Welke behoeften heeft die consument? En hoe kan ik daarop inspelen met mijn producten? Dat zijn vragen waarop op tijdens de netwerklunch van 23 juni een antwoord wordt gezocht.
Bloemenbureau Holland heeft grootschalig onderzoek uitgevoerd in een aantal Europese landen. En daar zijn gegevens uitgerold over de internationale plantenkoper. Ivo van Orde van Bloemenbureau Holland deelt deze uitkomsten van dit onderzoek op de netwerklunch. Menno van Es van Morelips laat zien hoe zij dit toepassen in de praktijk.
Plaats en tijd:
Nico Streng Boomkwekerijen B.V.
Halve Raak 24
Boskoop, 2771 AD + Google Maps
23 juni van 11.30 tot 13.30 uur.
Graag vooraf aanmelden i.v.m. de lunch bij info@greenportboskoop.nl