’Met banner kweken we goodwill bij publiek’

Bos- en haagplantsoenkwekers kunnen hun sector en bedrijf profileren op een nieuwe banner die de LTO-cultuurgroep heeft laten ontwikkelen.

De nieuwe voorzitter van de LTO-cultuurgroep, André Wijnstra, presenteerde de banner op de gezamenlijke jaarvergadering met de laanbomencultuurgroep, woensdag 18 december bij Plantion in Ede.

„Het publiek ziet ons alleen met de spuit rijden”, chargeerde Wijnstra, „daarom is het goed om te laten zien wat we echt doen en wat het bos- en haagplantsoen oplevert voor de maatschappij. Zo kweken we goodwill bij het publiek.”

’Ook voor andere cultuurgroepen?’

De basis van de banner is uniform. Bedrijven kunnen er daarnaast voor kiezen om hun bedrijfslogo erop te zetten. Vanuit de zaal werd positief gereageerd op deze vorm van promotie, maar er werd ook gewezen op bepaald gemeentebeleid: je mag niet zomaar een banner langs de openbare weg op je perceel plaatsen.

Bos- en haagplantsoenkwekers kunnen de banner bestellen via de cultuurgroep. Laanbomenvoorzitter Jan van Leeuwen opperde de suggestie om een vergelijkbare banner ook voor andere cultuurgroepen en teelten beschikbaar te maken.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties