Groen-Direkt houdt werkwijze concepten tegen het licht

Raymond Kroeze van Groen-Direkt zegt dat de afzetorganisatie in de komende weken gaat kijken in hoeverre de werkwijze rondom concepten moeten worden aangepast. „Het moet voor klanten zo makkelijk mogelijk zijn om te bestellen. Daarin is wellicht verbetering mogelijk.”

Tijdens beurzen van Groen-Direkt kunnen klanten globaal op drie manieren zakendoen: via de Lagen-  en karrenbeurs (zowel fysiek als online), via verkoopconcepten en extra sortiment (fysiek en online) en via het ProductPromotiePlein.

De verkoop via (kwekers)concepten laat volgens Groen-Direkt een stijging zien, maar de afzetorganisatie wil toch voor 1 juli – als een nieuw computersysteem wordt geïntroduceerd – de huidige werkwijze tegen het licht houden.

Sinds begin dit jaar is Raymond Kroeze aangetrokken om het sortimentsteam te versterken. Hij gaat zich onder andere buigen over een mogelijk nieuwe werkwijze voor concepten. „Groen-Direkt is sterk in de daghandel van karren en lagen. Daarnaast moet het voor klanten zo makkelijk mogelijk zijn om kwekersconcepten te bestellen. In dat laatste is wellicht verbetering mogelijk”, zegt Kroeze, die ervaring opdeed bij Intratuin.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties