‘Altijd een stap verder in sortiment en service’

Cash-and-carry en (groot-) handelsleverancier Greenlink is sinds 1991 flink gegroeid en groeit nog steeds. Ze onderscheiden zich onder meer met een breed, diep en exclusief sortiment en uitgebreide service.

Directeur Fred de Koning vertelt in De Boomkwekerij nr. 10 uitgebreid over het bedrijf. Door zelf kwekerijen in binnen- en buitenland af te struinen heeft Greenlink naast het gangbare sortiment ook vaak bijzondere dingen die niet op verkooplijsten staan.

Afnemers voor hun exclusieve producten –zo hebben ze nu bijvoorbeeld een 50 jaar oude Wisteria in een kuip staan– vinden ze via social media en doordat veel klanten regelmatig live een kijkje nemen op het bedrijf in Hazerswoude-Dorp.

Een deel van het buitenterrein van de cash-and-carry van Greenlink. (foto: Greenlink).
Schaarste

De Koning merkt sinds eind vorig jaar steeds meer schaarste aan een aantal boomkwekerijproducten, vooral aan bladhoudend groen. Het probleem speelt voor hem extra omdat hij voor veel bedrijven hoofdleverancier is.

De Koning: „Onze afnemers weten dat we groen bloed hebben en staan voor kwaliteit. Voor ons en voor onze leveranciers is dat een grote, gedeelde verantwoordelijkheid.”

Meer weten?

Het hele artikel is nu te lezen in De Boomkwekerij nr. 10 en als u een digitaal abonnement heeft ook via deze link. Meer informatie over (digitale) abonnementen vindt u hier.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties