Gasa Group laat zich op Plantarium en Groen-Direkt op drie plaatsen zien. De lagenbeurs grenzend aan Plantarium is ingeruild voor de Tuinzaken Retail Experience.
Gasa Group kiest dit jaar voor een iets andere opzet tijdens Plantarium en Groen-Direkt dan voorgaande jaren. Van de grote eigen lagenbeurs grenzend aan Plantarium is afscheid genomen. Daarvoor in de plaats is de ruimte op het Product Promotie Plein(PPP) van Groen-Direkt wat groter geworden. „We kunnen met 180 producten op het PPP en 120 soorten op de lagenbeurs bij Groen-Direkt voldoende laten zien”, zegt Maarten Schoneveld van de Duitse verkooporganisatie.
Tuinzaken Retail Experience
Daarnaast neemt Gasa dit jaar deel aan het Tuinzaken Retail Experience, dat nieuw is op de plek waar vorig jaar Gasa haar lagenbeurs hield. „Plantarium wilde met het Tuinzaken Retail Experience vernieuwing en voor ons is dit een plek geworden waar we onze producten op een creatieve manier kunnen laten zien.” Ook staat Gasa op Plantarium met een stand.
Drie fasen
„We wilden drie fasen in deze dagen terug laten komen: motivatie, inspiratie en realisatie. Bij de ingang van Plantarium hebben we onze stand, die we onze Meet en Greet stand hebben gedoopt. Deze kan je zien als plek waar we mensen kunnen motiveren zaken met ons te doen. De Tuinzaken Retail Experience is de plek voor inspiratie. Tenslotte is Groen-Direkt de plek voor realisatie: hier schrijven we graag orders”, aldus Schoneveld.