FlowerTrials wordt steeds meer een ketenevenement

    Dinsdag is de FlowerTrials weer van start gegaan. Het vierdaagse evenement groeit jaarlijks, zowel qua aantal aantallen deelnemers als bezoekers. Was het evenement voorheen vooral gericht op de kweker, inmiddels is het een evenement van veredelaars en vermeerderaars voor kwekers, handel en retail.

    Het publiek dat de FlowerTrials bezoekt wordt steeds breder. Naast kwekers, die zich van tijdens het evenement oriënteren op het sortiment voor komend jaar, bezoeken ook veel handelsbedrijven de open dagen. Handelsbedrijven gaan al dan niet vergezeld met hun klanten, veelal retailbedrijven, bij de veredelaars en vermeerderaars langs om te polsen waar hun belangstelling ligt. Deelnemende bedrijven spelen hierop in door naast hun groeiproeven ook aandacht te besteden aan verkooppresentaties en productconcepten.

    Ook dit jaar is het aantal deelnemers aan de Flowertrials weer gegroeid. Maar liefst 59 bedrijven presenteren tot en met vrijdag 17 juni hun sortiment aan belangstellenden. Dat zijn zeven bedrijven meer dan vorig jaar.

    De FlowerTrials trekt veel internationale bezoekers naar Nederland en het Duitse Rheinland-Westfalen, iets wat op de parkeerplaatsen bij de bedrijven goed zichtbaar is door de enorme hoeveelheid auto’s met buitenlands kenteken. Bezoekers komen niet alleen uit omliggende landen, maar uit heel Europa, Azië, Noord-Amerika en Zuid-Amerika.

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    0 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties