Dillewijn Zwapak en Flower Factor slaan handen ineen

    Dillewijn Zwapak en Flower Factor slaan de handen ineen voor een videoreeks met de titel ‘Florists’ essentials’. Meesterbinder Pim van den Akker en zijn team laten bloemisten zien hoe oneindig veel creatieve mogelijkheden de producten van Dillewijn Zwapak bieden.

    In de reeks worden snelle designs en originele ideeën gedeeld die toepasbaar zijn voor iedere bloemist. ‘Als leverancier van verpakkingsproducten voor de hortibranche verbinden wij ons graag aan andere A-merken die dezelfde waarden uitstralen, zoals innovatie, creativiteit en duurzaamheid’, licht Age Siebbeles, marketing manager bij Dillewijn Zwapak, toe. ‘Pim weet als geen ander hoe je levende producten kunt combineren met verpakking en decoratieve elementen. En, wat hem als meesterbinder denk ik uniek maakt, is dat hij het maakproces zo weet te vereenvoudigen dat iedere vakgenoot erdoor geïnspireerd raakt en er zelf mee aan de slag kan. Pim en zijn team beschikken over een enorme dosis enthousiasme en educatieve skills en laten zien hoe bloemisten zich met onze producten kunnen onderscheiden. Op een eenvoudige manier origineel en verrassend bloemwerk creëren, dat is wat we samen gaan laten zien.’

    De eerste a­flevering van ‘Florists’ essentials’ is nu te bekijken op www.dillewijnzwapak.nl.

    Bron en foto: Dillewijn Zwapak

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    0 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties