Het tv-programma ’How it’s done’ van zakenzender RTLZ besteedt op zaterdag 7 juli aandacht aan de digitalisering van de sierteeltsector en welke rol online handelsplatforms daarin spelen. In de aflevering, die om 17:00 uur begint, komt daarbij onder meer Florismart aan bod, een gratis onafhankelijk handelsplatform dat kwekers en bloemisten bij elkaar brengt. Het platform wordt in de uitzending vergeleken met concurrenten.
’How it’s done’ is een programma van een half uur waarin RTLZ inspirerende ondernemersverhalen over specifieke beroepsgroepen en sectoren uitzendt. Dat gebeurt in documentaire stijl. De kijker krijgt verschillende ontwikkelingen, noviteiten en kansen te zien die binnen de betreffende sector of beroepsgroep aan de orde zijn.
In de uitzending van 7 juli staat de groente- en sierteeltsector centraal. Welke nieuwe technieken worden gebruikt om de groei van producten te bevorderen? Ondernemers uit de groente- en sierteeltsector vertellen over de ins en outs van hun bedrijf.
Een heel slecht programma. Alleen reclameshow voor kleine bedrijven