Bloemenbureau Holland (BBH) start na de zomer een extra bloemen- en plantencampagne. Met ‘Fill the distance with beauty’ moet de verkoop een extra boost krijgen.
De collectieve campagne, die consumenten direct aanzet om bloemen en planten te kopen, is het resultaat van een positieve samenwerking tussen ruim dertig internationale partijen.
Afstand overbruggen
‘Fill the distance with beauty’ verwijst naar de onderlinge emotionele en fysieke afstand die we ervaren sinds het begin van de coronacrisis. Afstand die bloemen en planten bij uitstek kunnen opvullen. Country manager Nederland Simone Dussine: ‘Planten en bloemen zijn logische producten om invulling te geven aan gemis. We hebben de afgelopen periode gezien hoe vanzelfsprekend bloemen en planten blijdschap, hoop en geluk symboliseren.’ Het campagnebeeld bestaat uit twee uitgestrekte armen: twee mensen die elkaar een bloemetje of plant geven.
De exacte invulling van de campagne is nog niet in detail bekend. Wel is duidelijk dat ‘Fill the distance with beauty’ het overkoepelende thema wordt, dat in de verschillende landen vertaald zal worden naar een passende titel.
Bron en foto: Bloemenbureau Holland